پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119127
نتانياهو: داعش با فروش نفت روزانه دو ميليون دلار درآمد دارد/توافق با ايران بايد منجر به توقف برنامه هسته اي آن شود
تاریخ انتشار : 1393/07/14
نمایش : 1462
بنيامين نتانياهو از درآمد روزانه دو ميليون دلاري داعش و افزايش روزانه اعضاي اين گروه تروريستي خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از ايسنا، بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني سي‌.ان‌.ان گفت: گروه داعش با فروش نفت روزانه دو ميليون دلار درآمد دارد و طبق اطلاعات دستگاه اطلاعات اسرائيل تعداد اعضاي اين گروه ده‌ها هزار نفر برآورد شده است و اين رقم هر روز در حال افزايش است.

نتانياهو علت اين افزايش تعداد اعضاي داعش را درآمد دو ميليون دلاري اين گروه تروريستي و افزايش مناطق تحت نفوذشان دانست.

نخست وزير رژيم صهيونيستي افزود: قدرت داعش به خاطر استفاده از حربه تروريسم و ايجاد ترس و وحشت است نه تعداد زيادشان چراکه در تاريخ هم گروه‌هاي کوچک بسياري توانسته‌اند قاره‌ آسيا را با بريدن سرها و ايجاد ترس در قلب ميليون‌ها نفر به اشغال درآوردند. قدرت داعش ناشي از ايدئولوژي هراس‌افکني و آمادگي براي کشتن هر کسي است.

 

نخست وزير رژيم صهيونيستي همچنين تاکيد کرد که با باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا بر سر برنامه هسته اي جمهوري اسلامي ايران هم راي نيست.

 

به گزارش مرکز اطلاع رساني فلسطين، بنيامين نتانياهو در گفتگو با شبکه دهم تلويزيون رژيم صهيونيستي ضمن اشاره به اختلافاتش با اوباما بر سر برنامه هسته اي ايران، بار ديگر تاکيد کرد که توافق با ايران بايد منجر به توقف برنامه هسته اي آن شود.

 

نتانياهو در ادامه ياوه گويي ها عليه کشورمان اظهار داشت که به هر شيوه اي بايد جلوي پيشرفت برنامه هسته اي ايران را گرفت.  

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html